Wychodząc naprzeciw Waszym i naszym potrzebom zorganizowania spotkań grupowych w warunkach epidemii informujemy, że od przyszłego tygodnia organizować będziemy spotkania społeczności, póki co, z użyciem programu zoom (zoom.us) oraz kontynuować będziemy relaksacje na żywo na www.facebook.com/spztuiw
Na ten moment, spotkania na zoom będą miały charakter spotkania społeczności, spotkania integracyjnego. Nie będą zastępować grup psychoterapii. Te, w wybranych formach, mogą pojawić się w przyszłości.
AKTUALIZACJA 20.04.! OPRÓCZ SPOŁECZNOŚCI RUSZAMY Z OFERTĄ WYBRANYCH GRUP! ICH DZIAŁANIE UZALEŻNIONE JEST M.IN. OD WASZEJ DOSTĘPNOŚCI! 🙂
Połączymy się, opowiemy o swoim ostatnim tygodniu – sytuacji, zajęciach, uczuciach, pobędziemy razem.
Co trzeba zrobić, żeby dołączyć?
1. Bądź naszym pacjentem – ze spotkań na zoom mogą korzystać pacjenci kontynuujący leczenie w naszym Zakładzie, nie osoby, które chcą zacząć psychoterpię.
2. Zainstaluj aplikację ZOOM na urządzeniu, z którego chcesz się łączyć.
oraz NA TELEFON/TABLET (film pokazuje instalację na telefonie/tablecie z systemem android, ale użytkownicy iPhone-ów/iPad-ów zamieniają tylko krok pierwszy: korzystają z aplikacji App Store, a nie Google Play).
3. Przetestuj i poznaj aplikację: spróbuj połączyć się z innym użytkownikiem, sprawdź jak obsługiwać kamerę i jak uruchamiać i wyciszać mikrofon. Oczywiście instrukcje podawać będziemy też podczas spotkań.
4. Przypomnij sobie podstawowe zasady kontraktu terapeutycznego i zasad terapii i upewnij się, że podczas uczestnictwa będziesz mógł/mogła zapewnić sobie ich przestrzeganie, szczególnie w zakresie tajemnicy (nikt poza Tobą nie może słyszeć tego, co mówią inni uczestnicy spotkania – jeśli nie możesz być na czas spotkania sam/a, zadbaj o zamknięte pomieszczenie – pokój, samochód etc ? – słuchawki, najlepiej z mikrofonem), terytorium (o sprawach terapii mówimy na terapii, nawet online), abstynencji (nie bądź pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków nie przepisanych przez lekarza podczas połączenia).
5. Wyślij na nasz adres mailowy: kontakt@uzaleznienia.siemianowice.pl wiadomość z informacją, że jesteś chętny/a do wzięcia udziału w spotkaniu społeczności (podaj rodzaj społeczności, datę, podpisz się), a odeślemy Ci link, w który trzeba będzie kliknąć/puknąć, żeby dołączyć do spotkania w wyznaczonym czasie oraz hasło, które trzeba będzie podać podczas połączenia.
Linki i hasła rotować będą się co tydzień, za każdym razem trzeba do nas wysłać maila z prośbą o odesłanie danych.
AKTUALIZACJA 20.04. !
Numery spotkań (Meeting ID), a zatem i linki oraz hasła pozostaną stałe dla poszczególnych grup.
Proszę, w miarę możliwości, nie wysyłać swoich próśb w ostatniej chwili, np na pół godziny przed planowanym rozpoczęciem spotkania – jest szansa, że personel będzie wtedy już zajęty i nie zdąży odpowiedzieć Ci na czas.